Already a Voltie? Sign in!

Escape to Voltra!

Join for free
Posted in The Summerhouse - Winners announced! *C* Posted 3 months ago

oh damn I always miss the killing blow XD

Posted in The Summerhouse - Winners announced! *C* Posted 3 months ago

Goodnight Myo!!

Posted in The Summerhouse - Winners announced! *C* Posted 3 months ago

oh death eater killing! my fave!

Posted in How many lanterns do you have Posted 3 months ago

543 lanterns

Posted in How many lanterns do you have Posted 3 months ago

540 lanterns

Posted in ~*Avi Appreciation Thread*~ Posted 3 months ago

@valefor: Damn you look badass! Really cool and unique avatar!

@Lilypoo: Shoutout to the Lilypoo for her awesome Aang cosplay!! Literally Avatar of the Last Airbender. I am sufficiently tickled!

Look at it!

Posted in Evolving Fishie Recolors - VOTING THREAD! Posted 3 months ago

@Spark: I vote for #8 and #10 please

Posted in Event Item Swap? Posted 3 months ago

@Sigma: Sorry man someone already took my offer

Posted in Summer Art Showcase (CONTEST!) Posted 3 months ago

@Tsundererra: omg that art!! Its so gooood!

Posted in Summer Art Showcase (CONTEST!) Posted 3 months ago

@mdom: I love your arts so much!! They are all so cute!

Posted in Daily Lore & Evolving Goldfish Posted 3 months ago

The Forgotten Dryad

A book

5,000 ohms


Posted in Summer Event Avatar Closets! Posted 3 months ago



Posted in The Summerhouse - Winners announced! *C* Posted 3 months ago

I think would be cool to have invisible wings and horns that can only be seen by a few people so the OC can still exist normally with other people. Might make a great villain character.

Posted in The Summerhouse - Winners announced! *C* Posted 3 months ago

Haha I do make lots of avvie babies with wings and horns tho, really nice aesthetic. Its just kinda hard to write into a story how people would treat them if they had those things (unless it was a pretty common thing in the world, but then it loses the specialness factor)

Don't want to see the ads? You can purchase a "TV Head" from Ohm-My-Gosh Imports.