Already a Voltie? Sign in!

Escape to Voltra!

Join for free

Forums Mini Shops Sketchy Bits by Hobo [Want porple items and also art trades]

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/13 18:21:37 )
○○❀

Hello, I will do the doodles heree

I would like to draw things for purple items. PLease to be of giving me porple.

Pay what you like as I don't know the economy
Varying degrees of quality as these are just lil doodles

Name:
What to draw:
Offer:
Extras?::




Am up for Art trades UuU
This is my toyhou.se or however it is!
If that doesn't work, I want some Iosefka art. SLAP SLAP SLAP GOES THE FISH.


Non shop items are fine, just started so i know nothing

Finished things







Report

Donator — Baby Posted 8 months ago ( 2019/11/13 18:31:14 )
@Hobovampire: hey there. Welcome! Volts are the normal currency. And there is ohms, which is the paid currency. The candy corns are for the event. :3

You have some awesome art. ^_^ it would be cool to see what you can do with a tablet.

Good luck with your shop dear~
Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/13 19:16:25 )
○○❀ @laufeia: Thank you! That helps. :) And I added some tablet stuff but I'm less keen on it since it's time consuming because I yearn to make fancy too often and this is just avi currency. :<
Report

Donator — Baby Posted 8 months ago ( 2019/11/13 19:55:10 )
@Hobovampire: ooh very nice o: I'm new at tablet art myself, and it does seem to take forever to do anything. Lol. I totally feel you. I'm used to just pencils.

I'll prolly buy some from you soon bc I actually rlly like your art style ^_^~
Report
Shop | Hangout | Quest

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/13 20:16:22 )
○○❀ @laufeia: I always get so focused xD Coloring is nice tho!
And feel free. :)
Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:10:23 )
○○❀ Aahh what arre the bumping rules, I wonder?
Report

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:15:01 )

    slides in
    hewwo

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:22:11 )
○○❀ Henlo! How are youuuu
Report

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:27:33 )

    good! working on some doujin right now that i should get back to
    sup?

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:29:26 )
○○❀ Oohh! How exciting! What fandom? :D I'm doing adopts because I'm a whore who needs money
Report

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:34:10 )

    touken ranbu!

    oh man haha i attempted to do those with my friend a few years back but no luck |D
    i'm so @_@ at how much they can go for wow

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:35:02 )
○○❀ It's like free money ene And my nice tablet broke and also bills D|

Also yesss you're v good at doujins super nice
Report

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:37:13 )

    oh noooo
    what kinda tablet was it?
    RIP tablet

    ahhh thank you ;v;)9 i try my best!!

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:45:24 )
○○❀ Wacom Pro 16 ;-; Hence WHORRING MYSELF FOR MONEY oh wellll

And oomf there an updated pic weh
Report

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:47:53 )

    oh shitttt RIP

    ngl i've been watching a lot of tablet reviews and a lot of the cheaper alternatives look pretty good too--

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:49:14 )
○○❀ Any recs? Because I'm just
they're friggin weaker than a wet tissue
and just
ugh
granted it was used
STILL

anyway, its so good to see you! You were a great artist then and boy you've only skyrocketed!
Report

Moderator — Female Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:52:52 )



@Hobovampire: Hey there!
Welcoem to Voltra, first off.
Secondsly, if you have characters that you'd possibly want drawn in a trade, link me! I maaaay doodle one for ya for the hell of it~<3



♯ And I wonder what you've done to me || I've lost all my ability to think logically || I know I've never felt this way before || Like someone pushed me through a door || And there's no turning back ♯
Report
My Youtube. I upload Tuesdays

Ping me. always
ALWAYS looking for art of my Characters
If you do art, PM me

Donator Posted 8 months ago ( 2019/11/14 03:53:31 )

    i've watched a lot of this reviewer's videos!
    i've also heard a lot of good things about huion kamvas line

    waa thank you so much 😭
    ngl i was looking at my old art from solia recently and just
    that urge to draw some glow-up draws was so real LOL

Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 04:00:14 )
○○❀ Do it! It makes you feel real nice :) You deserve it >:U
Report

Voltie Posted 8 months ago ( 2019/11/14 04:00:59 )
○○❀ @Amber Lynne: sdklfjhlkjf okay um lemme go scour
UuU And thank you@ I like to pop on n off these thingss
Report
○○❀ I like porple | Art shop | Art Gallery if ya wanna see my scribblins

You must be logged in to post

Login now to reply
Don't have an account? Sign up for free!
Having you as a Voltie would be awesome.