Already a Voltie? Sign in!

Escape to Voltra!

Join for free
Posted in [Request] Looking for RP Partner(s)! Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

@Deaa: I mean, I could if you want. But that sounds grand~ Any gender works, also. I have OCs of any, so. Oh, my most puppy-like OC is a guy though. I'm not sure who would make best kitty cat, though~
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in [Request] Looking for RP Partner(s)! Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

@Alicethemadhatter: Sounds great! I'm new too, actually!! My friend got me to join just a couple weeks ago. :D I have a little bit of RP experience as well! You got any ideas you wanna try?

@Deaa: Yeah, I don't mind angst! It's sad endings I don't like. If it has a happy ending, the angst makes it feel earned/deserved. But sad endings leave me with a bad taste in my mouth.
I love all those things! Any would be a great theme for an rp! :D
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
UwU~ *nuzzles you*

@Lufi: I'll take some pics and upload to an imgur album! ...There we go~! Clicky!
I'm still pretty slow myself, but I'm a creative thinker so I think I'm pretty good at taking the readings and applying them to an individual. :)
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in PWYW - - - tomodachis Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

Hihi! Your art's super pretty, I love it~ :D I'm a newbie so I'm still saving up my currency, but perhaps I will be able to get some art from you in the future!! Good luck with your shoppe! <3
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in Hogwarts: A Hangout Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

You can't google stuff to help you in magic school! It's a secret, remember~? Besides, doesn't Hogwarts have spells to make muggle technology useless?
......
M-MY VIDEO GAEMS.
Uhhhh, I'm gonna need some kinda cheat to make electronics work. LOL
Harry Potter took place in the 90s or something right? Do ya think that now, the wizarding world has its own video games since they're so big??
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in [Request] Looking for RP Partner(s)! Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

I'm looking for RP partners!
I like fun and lighthearted stuff more; a bit of drama is okay but no tragedies please! They make me too sad, I get immersed.
My favourite genre is modern fantasy, and I have a bunch of OCs. I like to combine aspects inspired by American comics as well as anime!
However, that said, I am open to suggestions about what to RP!
Please let me know if you're interested! :)
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
UwU~ *nuzzles you*

This is a really super cool shop idea!! I'm a newbie here on Voltra, so I kinda wanna save up for items a bit ;; but I'd love to chat tarot with you a bit!! I'm kinda new to it, though I've been collecting decks for a few years, I'm just starting to learn reading and doing them for my friends. :D You said you've been doing it for 15 years? That's amazing! <3
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in I love my baby, but... Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

Well, I've had sleep problems my whole life. It sounds kinda lame but meditation and breathing exercises actually really do help! I scoffed at first, then I tried it out of desparation and it worked!

...Still though, I end up late night at the computer on the internet... because I wanna stay up and play. Hahaha~
Honestly, I'm pretty good at getting things done that I need to though, even if I'm tired. I guess it's just drive?
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in What name have your recently been fond of? Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

I really like the name "Alice" for a boy. My hubby said we can if it's short for "Allister" because it's an actual boy's name and he doesn't want our child to be bullied LOL. He, however, wasn't willing to compromise on the name Tobias for a girl.
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in Voltra's Runway: RPG Classes! | ENTER NOW! Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

Maybe we could do some sorta sunny or bright theme next? I'm getting sick of the winter cold, haha!
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in Hogwarts: A Hangout Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

@Anarchist Beauty: That's what google is for. ;D For things you can't come up with on your own.
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in The Closest [COLOR] Item to You Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

My phone case is a green-blue, but it's the closest thing!
Red~?
*while you're distracted, I steal your wallet and run*
Posted in Hogwarts: A Hangout Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

Aw, you didn't give me a riddle, Ana! The joke was gonna be that I'd fail it miserably after acting all high and mighty.
Cuz, ya know. I'm not that bright. ;D
*while you\\\'re distracted, I steal your wallet and run*
Posted in Cashmere's Chibi Shoppe~ PWYW Posted 4 months ago
UwU~ *nuzzles you*

Reserved!

*while you're distracted, I steal your wallet and run*