Already a Voltie? Sign in!

Escape to Voltra!

Join for free

Forums Vibrance Day Event 2021 [Insert Unique Event Thread Name Here] + Freebies

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 21:31:58 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


I'm bored so figured I'd try chatting here to earn sugar cubes as I doodle some. *^*
And every 10 pages or so, a random person will get a freebie doodle. (As long as I have time)







https://wheelofnames.com/
Report

Donator — she/they Posted 2 years ago ( 2021/04/21 22:48:42 )
Just popping in to say your avatar is heckin' cute. Also Hi!
Report

Donator — She/her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 22:55:40 )


@PoeticTorment: Hey! Long time no see. How are you doing?

Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:25:26 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Glume: Hi and thank you! :) How are you?

@Totalanimefan: Hey. I'm alright! Been busy getting unpacked and set up. How about you?


Report

Donator — She/her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:29:12 )


@PoeticTorment: Unpacking is the worst lol
Did you just move into a new place?

I'm just enjoying the event on Voltra.


Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:36:49 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Totalanimefan: Yeah, really is. Lol Nope! We got our house back a little bit ago so we got to come home finally. *^*
Same here! I love the items so far.

Report

Donator — she/they Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:38:23 )
@PoeticTorment: Just excited about the event! I can't wait till my item is out. What fun things are you up to?
Report

Donator — She/her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:40:45 )


@PoeticTorment: Oh finally you got it back! Wow congrats!
LOVING the items! And it's nice to be able to chat with everyone too.


Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:47:49 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Glume: Oh, something to look forward to! Y'all did awesome with the items we got so far~
Eh, I'm just doodling and cleaning/unpacking during breaks a bit as I go. *^*;
I have a mountain of laundry to wash and we just got my washer and dryer going 45 mins ago so I'm gonna try to catch up.

@Totalanimefan: Yep! And so far we haven't run into her at all, thankfully. So haven't had to deal with her abuse since we got her evicted.
We've been making sure he knows what she called him was NOT okay and that was abuse. Kiddo still has nightmares a bit though, but he's doing so much better now that we're home and knowing she can't ever come back now.
Right? They are sooo good. *^* I love coffee/tea stuff. <3

Report

Donator — She/her Posted 2 years ago ( 2021/04/21 23:55:20 )


@PoeticTorment: Yeah that whole thing must have been so stressful. I'm glad it's in the past now.
I love cafe/drinks too. And I love that we are getting new items with backgrounds! We didn't have enough of those on Voltra. ^^


Report
By Ghost
@me
I'm friendly and will chat with anyone!


Donator — she/they Posted 2 years ago ( 2021/04/22 00:06:08 )
@PoeticTorment: Oof. good luck with the laundry. I can't ever win that battle
Report
Ping me, Devil Daddy, ping me.




Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 00:36:55 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Totalanimefan: Yep! *^* I'm super happy we're back.
Right? And they turned out awesome.

@Glume: Lol I have the extra-large washer and dryer so it shouldn't take too long I think.
Maybe two days? (Hopefully anyway) XD

Report

Voltie — she/her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 00:44:35 )
@PoeticTorment:

Love the Avi and avi name!!


Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 00:54:16 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Alicethemadhatter: Thank you! :D

Report

Voltie — she/her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:33:47 )
@PoeticTorment:
How are you?


Report

Come join me at my lil
&

Donator — They/Them Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:34:56 )

Hello! Can I chat here too? ;w;
Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:42:22 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Alicethemadhatter: I'm alright! A bit tired tho. Lol How about you?

@Ava: Yep! Everyone's welcome~ *^*

Report

Donator — They/Them Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:45:34 )

@PoeticTorment: Yay! :D I like to ask because sometimes people prefer to only talk to their friends, so I like to make sure it's okay for me to pop in and start chatting. I never like to just assume. ;w;


Report

Voltie — She/Her Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:47:28 )

Please ping!! I am a busy mom and tend to get lost~


@Ava: Lol I consider everyone my friend~ So no worries there. :)

Report
Please ping!! I'm a busy mom and tend to get lost~

^^Page prizes = FREE Sketch!!
It's only forever~ It's not long at all...

Donator — They/Them Posted 2 years ago ( 2021/04/22 01:54:47 )

@PoeticTorment: Yaay! :D I like having friends. ;w;

Report


You must be logged in to post

Login now to reply
Don't have an account? Sign up for free!
Having you as a Voltie would be awesome.